Overdoen raadsverkiezingen Rotterdam

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Wed Mar 10 15:43:18 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hehehe, tja... het scheelt me een boel heen en weer rijden naar Hilversum en
Amsterdam ;-))
Deze lijst is de enige waarop ik mij nog vrijuit uitlaat over politiek en
wat dies meer zij. Verder ben ik gewoon een brave burger geworden :-))))

Op 10 maart 2010 15:41 schreef Fritz van Rikxoort
<fritz at rikxoort.demon.nl>het volgende: