Flamboyante communistenvreter Good Time Charlie overleden

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Mar 7 21:17:38 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 7 maart 2010 16:29 schreef Fritz van Rikxoort
<fritz at rikxoort.demon.nl>het volgende:

Dat Balkenende hem toen niet gestopt heeft, Henk...  ;)

Die kan nog geen vlieg vangen, Fritz. :)

Bovendien, de AIVD kon mogelijk wel informatie hebben maar die legt ie toch
(ongezien) naast zich neer, zoals we weten.

En zo'n man moet de problemen aan gaan pakken waar we voor staan? :))
Heeft het zelfs niet eens door wanneer er niet langer sprake is van 'eenheid
van Kabinetsbeleid'. ;)

Enfin, het familiedrama (Irakees gezin) in Zierikzee maakt ook weer eens
duidelijk dat de Overheid nu niet bepaald een meester is in het beheersen
van geweld. Iedereen hierin betrokken (in de keten) zal zich wel weer kunnen
verschuilen achter het gevolgde protocol, let op!! Ingrijpen achter de
voordeur een succes ?? Voor wie ?! Wat is hier nu zo succesvol ? De dood van
het slachtoffer van het eerdere geweld ? De 'boodschap' dat die (andere
slachtoffers dus) ook in de toekomst NERGENS op kunnen rekenen?!!!

> De film heb ik overigens nog niet bekeken, over Wilson, toch maar 's doen
> :)

Neem even de moeite om ook  "The Dark Side," FRONTLINE te bekijken:
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/darkside/view/

Als ik het wel heb (al gaat dat meer over Irak) ligt daar namelijk ook een
directe 'link' met Afghanistan.
En dus zo ook ons optreden aldaar. :(

Henk Elegeert