Agnes Kant stapt op

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Sun Mar 7 16:41:16 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Als ik jou zo beluister is er weer een erge hunkering naar Paars3 aan het
ontstaan. Ik vind dat eigenlijk wel een goed idee, ware het niet dat bij
Paars1 en Paars2 het economische tij wat meer meezat. Los nog van hert feit
of je er numeriek in slaagt een paars kabinet met voldoende draagkracht in
de 2e kamer te formeren.

Ernst Debets/
Zaanstad