Agnes Kant stapt op

Sat Mar 6 17:29:52 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies,

Ik verwacht dat het een Phyrrus-beperking-van-het-verlies zal blijken.
Ook Bos moet kleur bekennen vroeg of laat en kan niet volharden in een spel
verantwoordelijkheid te ontlopen: die 35 miljard per jaar moet op tafel
komen en anderen ook GL en SP zijn wel bereid te bezuinigen ipv PvdA's te
pappen en nathouden en staasschuld te laten oplopen en belasting rigoreus te
verhogen (lees: schuld belastingbetalers met jaarlijkse rente ten koste van
voorzieningen). GL en SP kunnen willen bezuinigen op rechtse zaken, PvdA kan
nergens op bezuinigen want is breed verschuerd qua achterban en beleid, een
middenpositie met alles ingenomen die in tijden van vrisis en maatregelen
niet houdbaar is omdat alles laten zoals hetis dan niet meer kan.

Ook zal hij moeten dealen met de verwording tot Allochtonen-partij, terwijl
allochtone kiezers al weglopen, zo dalijk nog meer autochtonen ook, ee
spagaat tussen allochtonen en autochtonen die onoplosbaar is, scheuren zal
het bij de PvdA.

Fritz van Rikxoort