Agnes Kant stapt op

Fri Mar 5 18:02:08 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hij viel me inderdaad al op net als Marijnissen, als de enigen die Anne
Frank niet nodig hadden zogenaamd om Pim Fortuyn uit te schakelen (in
werkelijkheid deden andeen dat om hun eigen onvermogen te verhullen, zoals
Kant jammerlijk WOII weer van stal haalde voor de GR-verkiezingen).

Ook ben ik het nergens met het CDA eens (bij wijze van spreken dan), en soms
wel met de Pufda (nee niet op asociaal-economisch graaibeleid).
Maar we kunnen toch onderscheid maken tussen kwaliteiten en delen van
meningen en persoonlijke populariteit? Bij mij zijn gewetenlozen zoals Bos
en voorganger Kok eigenlijk nooit populair...
Ons stelsel leent zich helaas niet voor topkwaliteit op alle aspecten.

Balkenende is niet grappg en juicht niet als Bos als hij eens verliest,
dan zie je wat hij echt niet leuk vindt (bij Bos nooit, Kok was daarentegen
altijd chagrijnig, al mochten we dat van de staatstelevisie nooit zien
behalve die uitval ooit per ongeluk live net voor een uitslagendebat).

Fritz van Rikxoort