Schutkringkleur

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Jun 24 14:39:06 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 24 juni 2010 14:00 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Normaal impliceert een bepaalde norm.

Klopt ...

> De instroom van immigranten en
> asielzoekers wordt nu al sterk beperkt, dus dat kan het maffe probleem niet
> zijn
> Dr.

Maar dit is nu juist alles *BEHALVE* normaal. Projecties horen qua norm wel
bij (B)Antid Oto, maar normaal is dat niet, idd.
Dus als je de projectie zelf achterwege laat heb je ook geen punt meer, ook
dat lijkt me volstrekt normaal. :))

> Zijn immigranten dan strike-breakers? Wordt er geen aandacht besteedt aan
> klassenstrijd en assertiviteit in relatie tot werkgever en gastland in de
> inburgering? Relevante normale vragen.

Nee, dat zijn geen normale vragen, maar vragen met een bijbedoeling.
(B)Antid Oto ten voeten uit !!

> Niet culturele apartheid, maar sociale apartheid is het probleem.

Je hebt de vrijheid met je normale profiel - dus die je werkelijk bent - aan
deze discussie deel te nemen. Jij kiest hier zelf voor jouw vorm, niemand
die je ertoe dwingt, of van je verlangt. Kom (nu eindelijk) eens uit de kast
...  :) Of ben je bang voor je baantje als je eenmaal bekend wordt in dit
'gastland' ? Bang mss dat je moet inburgeren? Iets aan je assertiviteit moet
doen, of nog erger: aandacht besteden aan een klassenstrijd? :))

Ja nee, dit lijkt me toch norm(aal), hoor !! :))

Henk Elegeert