Schutkringkleur

Antid Oto aorta at HOME.NL
Thu Jun 24 14:00:53 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 24-6-2010 11:49, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>
>  Ton Planken (ex Den Haag Vandaag) zei gisteren in Met het Oog op
>  Morgen exact hetzelfde als ik: als men eens iets normaals zou
>  opmerken over de immigratie dan is zo'n cordon sanitair domweg
>  niet nodig. Dan keren de kiezers terug naar de traditinele par-
>  tijen. Maar deze partijen blijven het vraagstuk maar doodzwijgen
>  en creeeren daarmee niet alleen een probleem voor de burger (ook
>  voor de immigranten zelf), maar verkleinen tevens de eigen manoeu-
>  vreerruimte.

Normaal impliceert een bepaalde norm. De instroom van immigranten en
asielzoekers wordt nu al sterk beperkt, dus dat kan het maffe probleem niet zijn
Dr.

Zijn immigranten dan strike-breakers? Wordt er geen aandacht besteedt aan
klassenstrijd en assertiviteit in relatie tot werkgever en gastland in de
inburgering? Relevante normale vragen.

Niet culturele apartheid, maar sociale apartheid is het probleem.