Wordt D66 of het land de komende jaren sterker

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sun Jun 13 19:07:39 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mart,

Nu Uri Rosenthaler uitgebreid de tijd neemt na 2 uur met Bea over
informatieopdracht te hebben doorgesproken word ook ik wat minder
pessimistisch en houd vertrouwen in de rechtsstatelijke beginselen. Een paar
Marokaanse studenten die vrijdagmiddag bij mij hun scriptie kwamen
inleveren, voelden zich ook nauwelijks benauwd, maar goed, dit waren
Hollandse meiden die volledig geïntegreerd zijn.

Groet,

Tjerk