Bilderberg conferentie

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Jun 5 00:32:26 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 4 juni 2010 13:46 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Is
>
> Ja, die Bert Bakker maak je niet zomaar iets wijs. Hij zweert liever samen
> met
> Meines en zijn lobby business. Geen NWO maar de orde van multinationals.
>
> Marioneta
> http://www.youtube.com/watch?v=74y8qfdXH54&feature=related

Schitterend Antid.  Hoe jij er toch altijd weer in slaagt de perfecte
projectie voor je zelf neer te zetten. Petje af ... :)

We zien dus Antid - die volkomen willoos - wordt aangestuurd door een
communisten vriendje ... ook wel comrade (Trotsky, in dit geval) genoemd.
:)) Ja kijk: Wie zou daar nu niet klein en/of bleek van worden? ;)

Henk Elegeert