‘Geschokte’ Verhagen roept Israël op matje, Kamer wil onderzoek

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Jun 1 01:07:58 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 1 juni 2010 00:03 schreef Cees Binkhorst <ceesbink at xs4all.nl> het
volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Alweer een geschokte politicus, die zelfs iets wil doen om invloed te
> houden in Israel.

Gespeelt 'geschokt', dunkt me, Cees. Werkelijk, er is niets dat er op duidt
dat het ook echt geschokt is. In dat geval flikker je de ambasadeur terstond
het land uit ... Dan voeg je de daad bij het woord ....

> De onnozele.

Denk je? ;)

> Obama betaalt $4miljard per jaar rechtstreeks, en daarnaast nog veel meer
> via allerlei programma's.
> En zijn second-in-command wordt gewoon geschoffeerd tijdens een officieel
> bezoek.

Ja maar, dan ken jij Verhagen nog niet, hoor !! :))

Verhagen heeft NIETS in te brengen in Israel.

Kennen ze hem intussen daar wel al, denk je? "Verhagen .... hmmm Minister
van Buitenlandse Zaken, zeg je? :)
Oh ... van Nederland?! Leuk, nee het zegt hier verder niets. Zou dat
moeten?" :))

> Maar wil niet de geschiedenis ingaan als iemand die echt verantwoording
> eist van Israel.

Zal niet gaan gebeuren ...

Nee, Irak daar wel, maar ja daar was iedereen wel voor een oorlogje binnen
de coalitie van gewilligen.
Wat zeg je; afspraken, ja kom, dat land hield zich niet aan V.N.- resoluties
... dan moet je wat toch, niet?

> Net zo min, als hij echt vereiste van Israel dat de bloemen uit Gaza naar
> Europa mochten komen.
> Natuurlijk, er kwamen wel bloemen, via België, maar niet uit Gaza!!

??

Henk Elegeert