hoe wordt D66 de grootste partij?

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Thu Jul 29 19:28:26 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Blijft het feit dat:

1. Je binnen D66 toch een behoorlijk aantal yuppen vindt (we blijven per
slot van rekening een grachtengordelpartij, ondanks het gestuntel van
Telleman).
2. Als ik tegen mijn Engelstalige vrienden zeg dat ik lid ben van D66 dan
zie je in hun gezicht "What the F$#@ing hell is D66?" Als ik zeg dat ik bij
de "Dutch Liberal-Democrats" zit dan snappen ze meteen mijn politieke
richting, al staat "Liberal" in de USA ongeveer gelijk met communisten, maar
in de UK wordt er zeer goed begrepen dat we ongeveer dezelfde denkbeelden
hebben als de aanhangers van Nick Clegg. (En dezelfde talen spreken als
Clegg, maar dit terzijde.)
3. Ik geen poëet ben, dat laat ik liever aan vrijzinnige dominees a la
Gremdaat, Vreekamp en van den Ham over :-))

Ernst Debets/
Zaanstad