Overgangskabinet Balkenende V ?

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Thu Jul 22 14:25:09 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Volkomen met je eens,plus nog het extra voordelen van 2 Maart nieuwe 2K
verkiezingen als we die toch moeten houden:
2 campagnes in 1 verenigd => bespaart geld dat we als politieke partijen
toch al niet hebben;
Combinatie 2eK + PS = grotere opkomst bij PS verkiezingen => betere
legitimiteit van PS en ook Senaat.

Ernst Debets/
Zaanstad