Opvolger Innovatieplatform van start

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Thu Jul 8 12:23:34 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 8 juli 2010 10:56 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com>het volgende:

>  Henk Elegeert <h.elegeert at gmail.com>

>  [Henk, volgens mij kom je er bij SurfNet niet door vanaf dit email-adres]

Dank je. Begreep het even niet meer.
Ik kreeg al even uberhaupt niets meer door, Marc.

Ziggo voorheen @Home(.nl) durfde het niet aan om een Incasso-Bureau op te
laten draaien voor hun eigen (Ziggo) geblunder, en dus proberen ze het nu op
deze manier. Ik zit, zoals ik het nu kan overzien, ook zonder al mijn
internet-accounts, waaronder dus mijn HmjE at Home.nl, en dat sinds 24 Juni,
begrijp ik nu. Terreur bende ...

Kreeg geen foutmeldingen terug, dus zal een paar berichten opnieuw in moeten
sturen naar de surfnetlijst.

Heb e.e.a. aangepast inmiddels ...

> 'Innovatie' lijkt mij weinig anders te zijn dan een synoniem voor het
> modewoord 'hervorming'. Toppunt van veranderingsmanie: de verandering
> zelf ook al weer veranderen.

'Innovatie', in de goede zin van het woord is idd heel wat anders.
Balkenende (en *zijn clubje*) hebben dan ook weinig weten te realiseren. In
navolging van (G)Lubbers, veranderen om het veranderen en het werkelijke
innovatieve terugdraaien, dan wel zo aanpassen dat ze het zelf weer
begrijpen.

> Uiteraard blijft alles bij het oude.

Het wordt er alleen maar slechter op. Zie ook alles wat met ICT te maken
heeft en wat daar onder invloed van hun 'in no vatie' van terecht komt.
 Strikt genomen komen daar de problemen bij Ziggo en andere monopolisten ook
vandaan. Geen zicht op waar het werkelijk over gaat, en dus volkomen erlangs
zittende, ingrijpen in dergelijke processen, met als gevolg de uitwassen.

> Het oude is de verandering waar men heimelijk naar streeft.

Eens. Het handhaven van hun machtsstructuur ... en *daar* moet alles voor
wijken.

Maar, wat heerlijk, die 'rust', nu we die Minister Predikant/(CDA)Vuvuzela
niet meer horen ... :)

Henk Elegeert