'Kamer 101' is astrologie

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Jan 24 19:32:00 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 24 januari 2010 13:32 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende
geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Dat kamer 100 niet in 1984 voorkomt doet niet terzake. Kamernummering
> is onafhankelijk van Orwell's fantasie.

En niet van jouw??  ... Het vormt zelfs de basis van je volgende projecties.
Overigens precies datgene waar Orwell het over had, jezelf uitleveren
voor een plekje in de analen van je (in dit geval) communistische
partij !! Het moet - naast jou - niet nog gekker worden. :) Veel
decodeerwerk is daar niet aan, overigens. :)

> Ik ga niet, zoals jij afvragen, of 101 wel eens op de
> zonsverduistering lijkt.  Geen behoefte aan. Orwell ook niet.

Zo had Orwell geen behoefte aan een kamernummering, wel aan een kamer
met een bepaald nummer !!
DAT had je je wel eens af kunnen vragen voor jij je met zijn verhaal
ging bemoeien. Het gaat om *zijn verhaal*, en de inhoud daarvan. Niet
wat jij ervan probeert te maken. Komt het je te dichtbij ofzo? :)) Nog
een thema in diens verhaal !!

> Wie komt hier nu met onzin aanzetten?

Overduidelijk jij !! En je snapt het niet - je trapt ook precies in de
val die Orwell beschrijft, je past het verhaal aan aan jouw behoefte
- en dat als basis van jouw monotono reactie: de projectie.

> Ik vroeg trouwens niet naar het
> waarom, maar wees je op het feit dat je telkens weer

.. niks 'weer', je verwijst er nu naar - maar volkomen ten onrechte.
Misleiding, satan? :))

> terugvalt op je
> favoriete onderwerpen Mercurius, Dode Hond, Zonsverduistering, Satan,
> Vrijmetselaars etc. etc.

Opnieuw: het zijn niet zijn onderwerpen, maar betreffen inzichten die
jij over duidelijk ontbeerd.
Dat, ondanks het feit dat je er even vrolijk in deelneemt zonder het
uberhaupt zelf door te hebben.

> Bijzonder monotone fantasie heb je.

Weer aan het projecteren, kortom !! Waardeoordeel waar je niets mee
kunt, nou ja, Orwell verwijst er juist naar, maar jij begrijpt het
weer eens niet.

> Aan gedecodeerde onzin kun je geen betekenis toekennen.

Alweer een waardeoordeel aan het toekennen waar je overduidelijk niet
eens de ballen verstand van hebt?!!

> Ook geen uitspraken over "waar men mee bezig is".

Kortom: drogredenen alweer ...

> Maar om niet de spelbederver uit hangen

Nog in/alweer de ontkenningfase over waar je werkelijk mee bezig
bent?!! Kortom: hoofdthema van kamer 101 !!
Doe er eens wat aan ...

Henk Elegeert (welwillend uw gebiedsmentor) :)

George Orwell - The Real Room 101 Part 1/4
http://www.youtube.com/watch?v=HcMDDYOxxe0

George Orwell - The Real Room 101 Part 2/4
http://www.youtube.com/watch?v=NvYQmu1gT7Y

George Orwell - The Real Room 101 Part 3/4 (begint o.a met het
vriendje van Oto) :))
http://www.youtube.com/watch?v=9MLzRhqQ-c8

George Orwell - The Real Room 101 Part 4/4
http://www.youtube.com/watch?v=xXGMEYtpyr0