'Kamer 101' is astrologie

Sun Jan 24 12:27:29 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
> Kamer 101 is de kamer naast kamer 100. Geen ingewikkelde code.

  In '1984' komt geen 'Kamer 100' voor. De enige kamer die voorkomt
  is 'Kamer 101'. Het gebouw van het 'Ministerie van Liefde' is
  overigens een piramide.

  Jij wilt gewoonweg niet weten dat dingen iets anders betekenen
  dan datgene dat jij denkt (terwijl het daar nu juist om gaat).
  Jij prefereert - zoals gisteren daar waar het ging om globali-
  sering - een streng dogmatisch verhaal waarom het een en ander
  niet klopt. Maar zo'n verhaal bestaat er niet - opnieuw: dit is
  nu juist waar het om gaat. Er is domweg geen onderwerp - wie
  naar het 'waarom' der dingen vraagt, krijgt lege antwoorden. En
  degenen die desalnietemin antwoorden, komen aanzetten met baar-
  lijke nonsens.

  In plaats van dat je nu blij bent dat ik die globalsering gedeco-
  deerd heb (vrij simpel: het was gewoon op de TV - maar men moet
  weten hoe men moet kijken om het te kunnen zien). Dan wordt dui-
  delijk waar al die liberalen waar jij zo de pest aan hebt eigen-
  lijk mee bezig zijn wanneer ze weer eens over hun globalisering
  zitten te zeuren en dat het zo goed is voor de Mensheid dat het
  de Mensheid dwangmatig mag worden opgelegd. Gewoon lulkoek is het.

  Overigens vond ik dat van die 'Kamer 101' veel leuker om te deco-
  deren. En ja, wie goed kijkt (ik gaf dan ook de bronnen), ziet
  het gewoon op de TV. De ellende gaat immers achter elkaar door.
  Men hoeft slechts datgene te zien wat anderen ontgaat en waarmee
  we als kijker worden gehersenspoeld. Als men eenmaal het trucje
  ziet, is het echt niet zo moeilijk meer.

  Ik zie voortdurend die 'Kamer 101' in tal van TV-programma's langs-
  komen, weet dat zoiets over '1984' gaat terwijl het me was opge-
  vallen dat het ook in 'Twin Peaks' verborgen zit. Ik vraag me dan
  af waar '101' voor staat...
  Toen ik daarom '101' opschreef om te kijken of er soms een code in
  zit, zag ik onmiddellijk Ragnarok. De rest is domweg alle gegevens
  aan elkaar plakken om aan te tonen dat dit ook daadwerkelijk door
  Orwell en Lynch (en al die anderen) wordt bedoeld.

  Het is zo simpel als wat.