Globalisering is astrologie

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Jan 23 14:15:22 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 23 januari 2010 13:20 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende
geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ja, blijf maar lekker in je ontkenningsfase zitten doctor.

Weer aan het projeceren geslagen, Oto. Leer dat nu toch eens af, man!

> Helemaal niet. Het gaat vooral over jezelf.

Oh, en waar blijkt dat uit? Je lult (weer) eens uit je nek?!!

> Dat is meer jouw probleem. Niet meer in staat om objectieve analyses
> te maken.

Kijk, daar ga je alweer met je gebrekkige zelf-analyses. Nog steeds
niet door dat jij het bent die projecteert !?!

> Oh ja?

Als je het nu werkelijk begreep was dat geen vraag voor je, maar ja,
blind als een paard voor je eigen projecties kom je niet verder dan
voor het poortje van je eigen onkunde te blijven hangen.  Niet zo
verwonderlijk, overigens, want eenmaal daaraan voorbij houdt ook het
communistje spelen wel goeddeels op, he?!!  :))

Henk Elegeert (Welwillend uw gebiedsmentor) ;)