Duiding plaats Albayrak

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Thu Jan 21 08:32:01 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Hebben we het over dezelfde Albayrak?

http://www.nrc.nl/binnenland/article1565366.ece/De_snelle_opmars_van_het_Kamerlid_Nebahat_Albayrak
Na enkele ontmoetingen met Albayrak attendeerde Wallage, tegenwoordig
burgemeester van Groningen, de selectiecommissie-Dunning op het bestaan
van Albayrak. Anderhalf jaar nadat zij lid van de partij werd, zat zij
op de vierde rij, schuin achter de fractievoorzitter, in de Tweede Kamer
der Staten Generaal. `Het is niet te geloven, het is me gelukt,' was de
enige vreugdekreet die Albayrak liet horen. ,,Nebahat was er nuchter
onder. Het lukt haar altijd,'' zegt zusje Nurgül.

Leuk dat je ook haar mooi vindt.
Waarom zeg je het haar niet een keer?

Groet / Cees

[weggelaten]