TV-spotje over Ragnarok-scenario Vrijmetselarij

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sun Jan 17 14:18:28 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>
>  [Maar stel je je dat nu eens een keer wel voor]

Waarom zou ik me dat moeten voorstellen? De objectieve
(materialistische) werkelijkheid achter Van Lanschot bankiers is al
vreselijk genoeg. Bourgeois class banking.

>  Alleen de materialist, de scepticus, wordt gespaard. Dit is de reden
>  waarom ik de dans ben ontsprongen.

Wishful thinking. Jij denkt zeker door hermetische betekenissen te
zien, ze te kunnen weren voordat ze associatieve schade aanrichten.
Door werkelijk overal hermetische betekenissen te zien richt je juist
associatieve schade aan. Jouw esoterie heeft niets meer met
scepticisme te maken maar alles met geloof.
Wat meer tegengif zou geen kwaad kunnen.