TV-spotje over Ragnarok-scenario Vrijmetselarij

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sun Jan 17 11:53:55 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>
>  [Valt alweer mee: in elk geval zeg je niet dat ik het spotje verzin]
>
>  Ik geef geen Hermetische uitleg: het is domweg een Hermetisch spotje.
>  Niet voor niets zit zo'n beetje alles erin dat ik hier eerder noemde
>  - let wel: noemde *voordat* ik kennis nam van het spotje zelf. Ik heb
>  domweg het verhaal gezien.

Ik kan me niet voorstellen dat Van Lanschot op het idee zou zijn
gekomen om bewust hermetische betekenissen te injecteren in de spot,
als ware het subliminale boodschappen, die precies corresponderen met
jouw Garmanbozia Konvolut.
Het lijkt mij dat je verstrikt bent geraakt in je eigen hermetische
waarnemingen.