Belangenverstrengeling bij advies bodyscan

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Mon Jan 4 20:17:58 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ha Cees,

Ja, ik prijs dat Zweedse vliegtuig aan, en niet belangeloos.
Bovendien doe ik het niet als ex-kamerlid, ik bedoel, als ik er al iets over
zeg, dan niet met die pet op.
Da's het verschil met Berlijn, die komt op tv als defensiedeskundige en
oud-cds, niet als adviseur van Thales.
Overigens had ik wel defensie ;-) En overigens waren wij altijd al tegen de
JSF.
Eh, wat had Saab Gripen met Russische schepen?