Belangenverstrengeling bij advies bodyscan

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Mon Jan 4 19:56:33 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker schreef:
> Dat doet me denken aan Dick Berlijn.
> Vorig jaar nog commandant der strijdkrachten, en alom gerespecteerd.
> Nu betaald door Thales, wapenfabrikant en betrokken bij productie van de
> JSF.
> Dick Berlijn treedt keer op keer op als 'onafhankelijk' deskundige.
> En inderdaad, hij prijst keer op keer de JSF aan.

Daar ben jij het niet mee eens denk, als ex-kamerlid prijs jij toch dat
Zweedse vliegtuig aan? Die hebben iets met Russische schepen dacht ik ;)

> Geheel belangeloos, uiteraard...

Hoop voor jou dat het niet belangenloos is, maar jij had defensie niet in
je portefeuille toch?

Groet / Cees

 la Maurice de Hond (reclame energiemaatschappij)?