Wat Nederland nodig heeft: een buitenparlementair kabinet

Wed Feb 24 09:38:54 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

M.i. dus wel: wij hebben in Nederland helemaal geen problemen, we maken ze!

En wie maken de problemen? Wie dekken elkaars disfunctioneren af?
Waarom beschermen journalisten zlefs een schaatscoach, en vallen het
slachtoffer af?

Omdat de ruling elite inclusief de media maar één doel voor ogen hebben:
hun eigen positie en toekomstige baantjes koste wat het kost beschermen,
ten koste van en op kosten van derden, die eigenlijk centraal staan.

Zo gaat het bij de banken, de pensioenfondsen, de grote bedrijven en de vele
jartels, echt niet alleen in de politiek.
De klant is ons land op elk terrein ondergeschikt en de elite verdeelt de
markten en de baantjes en houdt elkaar de hand boven de falende hoofden.

Fritz van Rikxoort