Wat Nederland nodig heeft: een buitenparlementair kabinet

Tue Feb 23 12:32:28 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zelf zou ik willen pleiten voor een buitenparlementair kabinet.

Zoals het er nu op lijkt gaan de partijen die de afgelopen periode
bewezen hebben Nederland niets te kunnen regeren opnieuw samen
een kabinet in elkaar flansen - het liefst met *dezelfde* mensen.

Het volgende kabinet zal daardoor niet wezenlijk verschillen van
datgene dat we inmiddels hebben leren kennen als de complete af-
braak van Nederland (lees: hervormingen) en een toename van de
verarming van de burgerij en schuld van de natie. Niemand zit op
meer van hetzelfde te wachten. De hervormingsmanie, de Euro en
oorlogsvoering in den vreemde zijn op een ongekende ramp uitge-
lopen.

Wat ons land nodig heeft zijn mensen die iets weten en die iets
kunnen - iets dat in hun persoonlijk leven is gebleken uit het
beschikken over een geweten en aan de dag gelegde zelfdiscipline.
Wel, dan moet men kennelijk buiten de uitslag van de verkiezingen
kijken.

Overigens zie ik niet in waarom de verkiezingen al eind mei/begin
juni gehouden zouden moeten worden. Waarom opnieuw die haast, waar-
om niet eens voor de verandering over iets *nagedacht* ?

Marc Fluks, Amsterdam