2 constateringen

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Feb 22 00:34:13 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijkt me sterk. Ik weet dat PvdA-bashen de D66-sport bij uitstek is,
maar Bos heeft niets anders gedaan dan een kamerbesluit respecteren. Dat
er binnen dat raamwerk meerdere opties waren is duidelijk, maar Verhagen
en Balkenende waren bezig hun zin door te drijven en de kiezer, de kamer
én Bos voor een fait á complis stellen: toch in Uruzgan blijven, de
missie verlengen. De Irak-truc dus.
Ik vind het mooi dat Bos zich democraat heeft betoond en alle druk heeft
weerstaan. Hij deed wat D66 bij het eerste Uruzgan-debacle had moeten doen.
Waarschijnlijk krijgt de PvdA mijn stem.