PvdA gaat het onbespreekbare bespreken

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Feb 18 11:59:40 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

We hebben daar (in Afghanistan) helemaal niets te zoeken. We zitten er ook
als gevolg van illegale CIA-acties, gevolgd door de Bush-clan (c.s.). Blijkt
verder dat we daar meer met de 'War on Drugs' bezig zijn dan het volgen van
de al even verachtelijk 'War on Terror'. Immers alweer een gedrocht bedacht
door het Westen.

'In dienst' bovendien van een regering die door het Westen daar in stand
wordt gehouden, en dat in het kader van de 'Democratie brengen'/onderwijs
(voor meisjes), of mensenrechten, en dat vooral door die van hen te
schenden, en dat op onnavolgbare wijze.

En oh oh oh wat zijn we bezorgd over onze positie in het (Internationaal)
aanzien.
Welk aanzien GVD? Kappen met die onzin !! NU !!

http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/darkside/view/
Watch the full program !!

Kost je maar 90 minuten, maar dan weet je waarom Irak en Afghanistan fake
is.

Dat mbt tot de kennis van toen en nu ...

D66 zou zich eenduidig uit dienen te spreken tegen deze mensonterende
oorlogen. Oorlogen waar enkel middels embedded journalisten slechts
informatie tot ons komt (van niets aan de hand hoor, onze jongens en meisjes
zijn goed bezig), terwijl elders blijkt dat Afghanistan gebruikt wordt voor
'Torture' op gevangen, die in het kader van 'War on Terror' wereldwijd de
klos zijn !!

Bovendien, de NAVO is nooit opgericht om dit type acties uit te voeren, en
de 'nieuwe taken' zijn we ingemoffeld. Net als die oorlogen trouwens ...

Henk Elegeert

Op 18 februari 2010 10:39 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks <
fluks at combidom.com> het volgende: