Klimaatgekte: Kamervragen PVV aan Cramer

Tue Feb 16 16:38:23 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Door de klimaatgekte op deze lijst zie ik de politieke barometer niet meer,
wat jij, Bert?

Heb je overigens, anders dan in de conclusies en aanbevelingen van de
pensioencommissie, onder voorzitterschap van partijgenoot, in de diepere
lagen nog de typische D66-aanbevelingen teruggevonden (keuzemogelijkheden
nabestaandenpensioenen e.a. i.p.v. uniforme verlaging ouderdomspensioenen),
die je erin veronderstelde?

Fritz van Rikxoort