Wetenschappers liegen

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Sun Feb 14 10:52:28 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het betreft de omschrijving die getoond wordt bij een film op het kanaal
NationalGeographic.

Hoeveel mensen per jaar worden gedood door bliksem en hoeveel door
meteorieten/asteroïden?
Alle berekeningen die je noemt daargelaten, dit zou toch moeten blijken
uit de aantallen?
Common sense dus, geen gele onzin (en ook geen onzinnige berekeningen).

Groet / Cees