De Hoop Scheffer: van alles mis aan ’Davids’

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Feb 13 14:24:19 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het antwoord lijkt me niet zo ingewikkeld: Nederlandse
inlichtingendiensten wisten geen donder van Iraakse wapenvoorraden of
bewapeningsplannen, liepen achter de Engelse en Amerikaanse spindoctors
aan, maar hadden tegelijkertijd twijfels aan het waarheidsgehalte van
hun collega's. Zoiets als een gemiddeld Amsterdams huwelijk: ik hou van
je maar vertrouw je voor geen cent....:-)