Klimaatgekte: Open brief SENSE

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Feb 11 16:55:31 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 11 februari 2010 10:54 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com> het volgende geschreven:
> [...]
> zou de KNAW in hemelsnaam *pseudo*wetenschap gaan controleren (en
> nog wel *samen* met de IPCC-fraudeurs) ? Pseudowetenschap is nu
> juist iets *dat zich niet controleren laat* - pseudowetenschap
> verklaart immers *alles* en sluit *niets* uit. Da's nu juist het
> probleem. Een van de raarste dingen die ik de afgelopen periode
> heb gezien is een scenario waarin 'de opwarming van de Aarde leidt
> tot een Nieuwe Ijstijd'.
>
> De pseudowetenschappers van het IPCC pogen alleen maar de KNAW te
> corrumperen. Deze zou wel gek zijn als ze zich voor dit karretje

Het zou mij niet eens meer verbazen als die er allang deel van uitmaken.

> Hoeveel Nederlandse IPCC'ers zijn er eigenlijk lid van de KNAW ?
> De ingezonden brief suggereert middels bovenstaande woordkeus
> *niet een*.
>
> Dit is geen SENSE - dit is NON-SENSE.

Nog meer nonsens:
http://www.youtube.com/watch?v=_iA7Z9IcgEo

Twee namen duiken hier op: Rik Leemans en Renske Terhürne, laatst
genoemde kennelijk verantwoordelijk voor de Open brief actie van
'Wetenschappers'.

Ander werk uit de school:
http://www.youtube.com/watch?v=AhyqqrG81zg

Nog meer onzin:
Brede Dijken
http://www.youtube.com/watch?v=SNdX6iKh4g0

Waarom zijn de dijken zo smal?
http://www.youtube.com/watch?v=9c6VjFJWBng&feature=related
"
Dit filmpje is een visualisatie van een plan ingediend bij de in mei
2008 voor een nieuwe inrichting van de dijken in Nederland door
Grontmij en Pier Vellinga (WUR & VU). Er wordt voorgesteld om de
smalle, hoge dijken die nu gebruikelijk zijn in Nederland te vervangen
door doorbraakvrije brede dijken. Het filmpje is gemaakt door het
Clima Futura Laboratory van de Vrije Universiteit Amsterdam
"

En,..... vertel mij eens waarom je (GVD) dijken langs een Maas wilt
gaan aanleggen waar straks geen druppel gesmolten gletserwater meer
doorheen loopt?!! Ah wacht, het is 'leuk wonen' daar?! :))

Wat moeten we hier mee aan?
http://www.youtube.com/watch?v=GUs49kbLLTQ

Henk Elegeert