Roemeni ë akkoord met afweersysteem

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Sat Feb 6 18:37:55 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik hou het eerder op een tactische zet om EU-eenheid dwars te zitten ;)

Wie waren de eerste om Macedonië te erkennen?
O.a. desterkste man van USA indertijd, de vice-president dus ;)

Wie haalde Lubbers onderuit?
Het opperhooft van de Neo-cons.

Kan wel een half uur doorgaan zo ;)

Groet / Cees

PS. Kom nog wel eens terug op onderuithalen van ABN-Amro. Had met
Russische olie te maken, die teruggehaald werd door Russen, uit de
klauwen van USA/Israel ;)
Nu o.a. door Duits opperhoofd in veilige handen.