Wout & Co. en gespaarde Ice blokjes

Mon Feb 1 19:56:08 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies,

En als hij zich consequent aan regels houdt,
mag hij daar spaargollers toch best op wijzen
als een Ijsban kiest biutne het Nederlandse depositstelsel te blijven
(dus eigenlijk geen garantie van 20.000 per bank plus 18.000 van overige
20.000 of meer).

Het was toch niet verboden mensen goed voor te lichten gezien de
ontwikkelingen (meer buitenlandse banken hier actief, zelfs buiten het
stelsel, en de gevaren internationaal)?

Hij had Bos het gras voor de voeten weggemaaid van zijn onbeschofte greep in
onze belastingbetalersportemonnees om spaargokkers te uit te betalen...
Nu kon Bos van ons spaargeld (via bnelastingen voreg of laat in te leveren)
sinterklaas spelen, dat gokspaarders niet zouden hebben geweten dat een
Ijsbank hier toegelaten wordt zonder onze spaargokbescherming.

Welliunk verschuilt zuich alleen dat Ijsbank niet onder zijn toezicht stond,
maar laat de keerzijde van voorlichting aan spaarders gewoon weg, niemand
vraagt er kritisch naar...

Fritz van Rikxoort