"Linkse Hobby"

Mon Dec 20 08:27:03 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo ken ik er nog wel een paar, Henk,

De meeste mannen schijnen linksdragend te zijn bijvoorbeeld,
terwijl ze zeggen dat vrouwen gemiddeld linkser stemmen
(wellicht onbewust op rechtsdragende mannen).

Enne, hoe zit het eigenlijk in Engeland en ander linksdrijdende landen?

Laten we het er maar op houden dat links-rechtsdenken net zo dom is
als het dogmatisch links en rechts denken van vroeger de meeste kiezers.

Positieve ontwikkeling is dat ca. de helft die onzin al los heeft gelaten.
En dat tegen het zere been van linksdenkende en zakkenvullende politici c.s.

Fritz van Rikxoort