Fwd: 11 december pro-Wikileaks demonstratie Amsterdam

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Sat Dec 11 21:35:22 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou, ga ik eens een keer demonstreren, komt er niemand opdagen! Ik dacht
eerst dat ik verkeerd zat. De organisatoren hadden van tevoren
gewaarschuwd dat we niet met z'n allen op het gras moesten gaan staan,
want dan kon de schade misschien op de organisatie (Piratenpartij, waar ik
dus niet veel mee heb) verhaald worden. Maar ja, daar hoefden we dus
bepaald niet bang voor te zijn. Als er 50 man waren, was het veel. Ik ben
er maar beleefd naast gaan staan en heb even met twee mededemonstranten
staan kletsen. Waar was iedereen? Marc-Alexander, jij woont toch in
Amsterdam? En je bent nota bene meer een demonstreerderig typje dan ik.