Waar blijft de verontwaardiging over het optreden van de VS t.o.v. WikiLeaks?

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Sat Dec 11 19:01:43 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Dit is de link naar zijn website:

http://wizard.gen.nz/

Mvg,

Ernst Debets/
Zaanstad

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] Namens Henk Elegeert
Verzonden: zaterdag 11 december 2010 0:26
Aan: Discussielijst over D66
Onderwerp: Re: Waar blijft de verontwaardiging over het optreden van de VS t.o.v. WikiLeaks?

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ernst,

Ōtautahi.

Alleen in de zomer, las ik en rond 13:00 uur. Niet op zaterdag en zondag.
Dat laatste (niet op Zondag) zal wel komen door
die geëmigreerde gr/christenen uit Holland? ;)

Kan ém niet vinden, overigens:
http://photosynth.net/view.aspx?cid=74695aea-ca2f-43b3-987b-56cfb8110c5a&

Vanuit de toren van de kathedraal kun je (tegen betaling) de trap opklimmen
naar een van de hoogste omgangen vanwaar je een prachtig uitzicht hebt over
de stad en omgeving.

Henk Elegeert

Op 10 december 2010 21:21 schreef Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl> het
volgende: