Halsema

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sat Dec 4 19:44:13 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De apostrof in d'66 staat voor 19, dat is zelfs bekend bij bourgeois
hermeneutici die zich bezighouden met metafysische speculatie. Was de
verwijdering van de apostrof een puur typografische kwestie of wilde men niet
meer herinnerd worden aan de vorige eeuw? Welke D66 zealot kan over hierover
uitwijden?

Wat dacht je van het nieuwe logo:
http://www.civtexel.nl/wp-content/uploads/2010/07/Logo-66-groot.jpg

Even serieus, ik denk dat de helderheid van de oorspronkelijke d'66 beginselen
cq doelstellingen niet conflicteren met de profilering van het huidige D66 als
anti-PVV partij. Waarom ook?