RT over de aanslag op Trotski 70 jaar geleden...

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Fri Aug 20 13:27:25 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hard(l)y a solution to the problems faced today, trotskist !!

Ik kijk nog even verder of er ergens een sleuteltje te vinden voor jouw
kast, ok? :)

"So that they don't have to bunch on the crunches ??"

Volkomen verdwaalde Human Rights Group hier ...

Enfin, als die er nog eens 70 jaar over gaan doen om te achterhalen waarom
zulke revolutionaire ideeen uberhaupt nu of tegen die tijd nog relevant zijn

Trouwens, waar zat jij hier ergens achter zo'n tafeltje, Oto ? ;)
Kast hier was een openkast, en daarin zat niemes ... :))

Henk Elegeert