Antw:Re: [bvmail] de problemen

John Wijsmuller j.wijsmuller at PLANET.NL
Mon Aug 2 19:35:30 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Mariska,

Veel nieuwe politici gaan voor D66 de politiek in zonder enig idee van
"de problemen". Denk je nu echt dat zij een probleem gaan oplossen?

De politiek in Nederland is steeds bezig met de achterstanden, met de
kalveren die reeds verdronken zijn. Zelden ziet met de problemen die op
ons af komen. Politiek is een hobby en voor beroeps-politici een
inkomen. Dat moet beter kunnen!

Hartelijke groet, John