Hooijmaijers gelicht

Sat Apr 24 11:51:45 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In Amsterdam zaten / zitten in praktisch alle projecten woningen met gelijke
prijs, maar dubbele vierkante meters grond of extra meters woning. Deze
werden alle toegewezen bij verkoop of huur aan PvdA-ers.
Zo woont Wim Kok op een enorme lap grond, tegen een  extreem lage
erfpachtprijs, veel goedkoper dan de prijs van minuscule perceeltjes van
anderen.

Fritz van Rikxoort