D66 drukt politiemissie door

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Apr 24 09:58:45 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jeetje, ik was even weg, en zie dat het nog even gezellig is hier.
Overigens ben ik het wel eens met tegengifje. Niet dat Pechtold een luk is,
nee, dat is ie niet. Wel dat D66 rond Afganistan wel erg vreemde pirouettes
draait. PvdA is een stuk consistenter. Hun NEE bleef NEE, tot aan de
politiemissie ("omgeven met wat militairen ter bescherming", ja ja) aan toe.
Yes we Cohen, zeg ik dan maar.