nee toch...

Aris B. B.Aris at TWEEDEKAMER.NL
Thu Apr 22 17:21:42 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mijn ex-buurman in het Kamergebouw, SGP voorlichter Menno de Bruyne,
bezweert me dat Van der Vlies van niets weet, en dat het bericht volgens
hem (De Bruyne) niet klopt.

Zelf bedacht ik dat er een paar dingen niet kloppen:
*) Zowel de stemming over onze kandidatenlijst (waar die
SGP-infiltranten Fatma, Pia en Magda naar beneden hadden kunnen halen)
*) als de indiening van amendementen
sloten een week voor het Congres. Op het congres zelf konden die
SGP-vrouwen dus geen grote schade aanrichten.

En als lid van de afdeling Den Haag zeg ik: voor de SGPers een
D66-afdeling in een Grote Stad overneemt moet er toch wel iets gebeuren.
Ook is het taalgebruik van bevindelijke gereformeerden toch iets anders
dan die vrijzinnige intellectuelen die onze partij bevolken. Om van
sommige schuine opmerkingen aan de bar bij D66 bijeenkomsten nog maar te
zwijgen...