Sterrenkundige: sluiting luchtruim 'volkomen knettergek'

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Thu Apr 22 11:25:39 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Volgens mij klopt dit niet, Henk.
Camiel verschuilde zich niet achter de rug van de EU, hij probeerde juist om
de Europese regels op dit punt ongedaan te maken. Ze hadden geloof ik vijf
jaar terug afspraken gemaakt hoe te handelen in gevallen als dit, en dat
bleek nu volstrekt averechts uit te pakken. Daar kwam die videoconferentie
uit voort, waar Camiel zich hard maakte om te stoppen met het (absolute)
vluchtverbod.
Groeten,
Bert.