Kandidaat-Kamerlid D66 is lid van de VVD

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Apr 17 04:54:18 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja, maar met dergelijke aanbevelingen ...

http://www.christameindersma.nl/

<http://www.christameindersma.nl/>aanbevelingen

   - Nederland kan alleen een sterke rol spelen, als er kenners van de
   mondiale vragen in de Tweede Kamer zitten.Joris Voorhoeve 15 april
2010<http://da5.redant.net/~christa/aanbeveling/joris-voorhoeve>
   - Ik ben zeer verheugd over de verkiesbare plek van Christa op de lijst
   van D66. In een tijd waarin de samenleving zich naar binnen ...Laurens
   Jan Brinkhorst 13 april
2010<http://da5.redant.net/~christa/aanbeveling/laurens-jan-brinkhorst>
   - As chairman of the board of ICT-Europe, I like to congratulate Christa
   Meindersma, a fellow board member and friend, with her nomination as
   candidate member of parliament for D66.Richard Gere 12 april
2010<http://da5.redant.net/~christa/aanbeveling/richard-gere>
   - Indien in het parlement gekozen zal Christa een aanwinst zijn voor de
   volksvertegenwoordiging.Theo van Boven 10 april
2010<http://da5.redant.net/~christa/aanbeveling/theo-van-boven>

Je moet toegeven: Anders, Ja D66. :)

http://www.elsevier.nl/web/Artikel/171034/Mensen-67.htm

"..

*MET GERE IN BESTUUR
*Bij de VVD staan externe kandidaten te dringen voor een plekje op de lijst
voor de Tweede Kamer. Zo ook jurist Christa Meindersma (43), oud-politiek
adviseur van de Verenigde Naties, nu werkzaam bij het ministerie van
Buitenlandse Zaken. Meindersma kan zich collega noemen van filmster Richard
Gere. Hij is voorzitter van International Campaign for Tibet, Meindersma is
penningmeester.
"

http://www.muckety.com/Richard-Gere/8980.muckety

http://www.savetibet.nl/over-ict/bestuur-en-medewerkers

"..

*Christa Meindersma, bestuurslid*

Internationaal jurist. Voormalig juridisch adviseur bij het Joegoslavie
Tribunaal, de UNHCR en de Hoge Commissaris voor de mensenrechten.
Nevenfunctie: adjunct-directeur van het Den Haag Centrum voor Strategische
Studies (HCSS), een denktank voor vraagstukken op het gebied van vrede en
veiligheid.
Bestuurslid van het European Centre for Conflict Prevention (ECCP). Lid van
de commissie Vrede en Veiligheid van de Adviesraad Internationale
Vraagstukken (AIV).

"

http://www.savetibet.nl/component/content/article/1-press-highlights/243-ict-voorzitter-richard-gere-geeft-aanbeveling-voor-bestuurslid-christa-meindersma-als-lid-van-tweede-kamer

"

Bestuurslid Christa Meindersma ontvangt aanbeveling van ICT voorzitter
Richard Gere voor de Kieslijst van D66 voor de Tweede Kamer

ICT is verheugd met het nieuws dat bestuurslid Christa Meindersma op nummer
16 staat van de concept kandidatenlijst van D66.

Richard Gere: "Als Hoofd van het ICT bestuur, wil ik Christa Meindersma, een
mede bestuurslid en vriendin, van harte feliciteren met haar nominatie als
kandidaat parlementslid van D66. Christa is een geliefde en lang gediende
vriend van Tibet wie ik sinds 1989 ken. Ze is een vrouw met visie,
bekwaamheid en moed. Ik ben erg blij dat Christa zich nu kandidaat stelt
voor het parlement namens D66. Als parlementslid, zal Christa verzekeren dat
er meer prioriteit wordt gegeven in het Nederlandse parlement voor de
Tibetaanse kwestie. Omdat ze heeft gewoond en gewerkt in Tibet, kent Christa
Tibet en Tibetaanse leiders van de eerste hand. Als parlementslid, zal ze de
Nederlandse overheid kunnen sturen richting de meest effectieve koers om een
vreedzame oplossing voor Tibet te bewerkstellingen. Met volle overtuiging
geef ik mijn aanbeveling aan de kandidatuur van Christa voor D66 en wens
haar alle sterkte in de komende weken van campagne."

"

Henk Elegeert

Op 16 april 2010 10:19 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com>het volgende: