Willem-Alexander en Balkenende naar begrafenis Kaczynski

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Fri Apr 16 19:15:48 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad wordt er niet veel gevlogen, maar het wel of niet doorgaan
daarvan is niet de essentie van mijn bericht ;)
Dat was het eerbetoon aan een rechtse rakker, die graag een raketschild
wilde plaatsen.
Eerder had hij Lech geholpen en was daarna pas opgeklommen.

Een commievreter, die kennelijk grenzeloos vertrouwen had in het wilde
westerse kapitalisme. Hij profiteerde natuurlijk door zijn positie
daarvan mee.

Groet / Cees