W él Mexicaanse, géén gewone griep

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Tue Apr 13 18:38:22 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb al eerder mijn verbazing hierover uitgesproken.
Het zou volgens mij zinnig zijn om hier onderzoek naar te laten doen.

Zonder onderzoek zou ik tot de conclusie komen dat de beste vaccinatie
voor een gewone griep, het besmetten met Mexicaanse griep is. Immers
SLECHTS 10% van de normaal te verwachten doden ;)
Gezien alle commotie over de Mexicaanse griep misschien zelfs slechts
2+% van een normale griep.

Groet / Cees

114     Teletekst di 13 apr
  ***************************************