Van Middelkoop hield informatie Uruzgan achter

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Apr 4 13:20:06 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 3 april 2010 13:48 schreef Fritz van Rikxoort
<fritz at rikxoort.demon.nl>het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> De Limburgse Vlaai is jouw creatie, Henk,

Nee nee, Fritz. Allesbehalve zelfs. Ik signaleer slechts dat daarvan sprake
is, meer niet.
Dat in weerwil van de onmogelijkheid om de precieze kern ervan aan/weer te
geven.
Ik (her)ken echter het principe, maar zoals gezegd zonder de werking ervan
exact te kunnen duiden.

De opmerking van Verhagen over het niet bewust laten vallen het Kabinet,
duidt noch op inhoud noch op vorm, maar is niet zonder (bij)bedoeling:
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/7707/De+opkomst+en+ondergang+van+Balkenende+IV#

Ik beperk me tot wat iedereen zelf zegt en wat soms aantoonbaar waar of niet
> waar is, maar vaak buiten ons zicht.

Idem, maar zoals aangegeven; rekening houdende met het - mij welbekende -
fenomeen.

> Helaas kan je Bos niet meer vragen wat zij willen doen tegen wat jij en
> vele
> anderen meemaakten. Je kan het Cohen vragen. Zoals velen in Amsterdam hem
> vroegen. En blijven vragen, zoals de politie zelf die zouden willen dat ze
> met justitie hun werk echt zouden kunnen doen, i.p.v. mensen noodgedwongen
> steeds weer in de steek moeten laten, wat ze zeer spijt.

Ik ben - niet in A'dam - bij de wijkagent geweest om een ander voorval te
melden, maar die vond het nodig om de deur open te laten staan zodat anderen
(de collega's waarmee hij wekelijks spreekuur heeft in de wijk) mee konden
luisteren. Hij - de wijkagent - wilde mij niet ter wille zijn, er waren
volgens hem wel andere zaken die prioriteit verdienden, zoals vernielingen
en de hommeles in een aangelegen wijk !!

Herkenbaar, Fritz ...

Henk Elegeert