Van Middelkoop hield informatie Uruzgan achter

Sat Apr 3 13:48:35 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De Limburgse Vlaai is jouw creatie, Henk,

Ik beperk me tot wat iedereen zelf zegt en wat soms aantoonbaar waar of niet
waar is, maar vaak buiten ons zicht.

Helaas kan je Bos niet meer vragen wat zij willen doen tegen wat jij en vele
anderen meemaakten. Je kan het Cohen vragen. Zoals velen in Amsterdam hem
vroegen. En blijven vragen, zoals de politie zelf die zouden willen dat ze
met justitie hun werk echt zouden kunnen doen, i.p.v. mensen noodgedwongen
steeds weer in de steek moeten laten, wat ze zeer spijt. Door de Cohens
landelijk en lokaal. Die mensen die zich misdragen en andere schaden de hand
boven het hoofd houden, soms uit eigen belang, omdat hun kiezers dat willen,
of om het druk te houden in hun baan, of gewoonweg omdat ze wel om hun eigen
positie of baan geven maar niet om de belangen van de slachtoffers.

Fritz van Rikxoort