Brede heroverwegingen: Bezuinigingsvoorstellen ambtelijke werkgroepen

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Thu Apr 1 13:26:51 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eigenlijk een onzalige manier van werken op deze manier.
Een enorme verspilling van moeite en aandacht die wordt veroorzaakt door
  de publicatie van deze lijst van potentiele bezuinigingsmogelijkheden.

Het enige voordeel dat ik er bij kan bedenken is dat iedereen het over
de bezuigingen heeft, en dus niet of die noodzaak er is en indien dit
wel het geval is, voor welk bedrag.

Groet / Cees