popper

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Sep 27 20:37:29 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 27 september 2009 15:45 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

> Kan iemand mij de handleiding van dr. Elegeert aanreiken

Die is er niet. Je hebt gewoon geen antwoord(en). Meer niet ...

Je herhaaldelijke - verder - prachtig opgezette (monologe) showprocessen
missen elk doel.

> voordat we
> een beroep moeten doen op de klauwhamer van van Meeteren?

Vraag je nog zo, niet langer gebruik te maken van je communistische wapens

En hoezo 'we' ? Spreek nu eindelijk eens voor jezelf, man.

Vertel, waar komt die zo voorspelbare (communistische) geschiedenis nu toch
vandaan?

 Het is om kotsmisselijk van te worden.

Neem dan een teiltje. Mss dat je eens nader kunt kijken wat je zelf zoal
uitbraakt ... ?

Ik snap inmiddels wel waarom communisme geen enkele toekomst meer heeft ...

Henk Elegeert