Darwin too controversial for religious America

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Sep 16 20:21:44 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 16 september 2009 17:20 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het
volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Dat was overduidelijk niet je punt.

Sinds wanneer ga jij daar over?

> Je begon ineens over fotosythese
> en vervolgens verberg je je achter een smilie. Rara.

Wat nou rara!! Er staat een smiley omdat daar onzin staat. Ik meen
verder Cees zo te kennen dat hij daar (juist vanwege de smiley) geen
moeite heeft, en dat hij dat ook (meteen) begrijpt.

> Wat wil je nou
> zeggen met je uit haar verband gerukte citaatjes?

Die zijn niet uit hun verband. Ook dat is weer zo'n rare aanname.
In vergelijk met wat jij hier neerplengt (wsws.org) van ene ' Nick
Beams' zijn deze citaatjes nog een juweeltje ...

Over gezwam gesproken ... en dat jij dat niet doorziet, wazige man. :)
Haal eens alle gezwam weg bij die 'Nick Beams', en je houdt eenzelfde
type cirkelredenering over. Helder, lijkt me. Lees jij het zelf
uberhaupt?

Henk Elegeert