Gemeenten krijgen vrije hand breedbandsubsidie

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Thu Sep 10 17:54:37 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kun je beter tot KPN wenden, die liggen namelijk in hetzelfde bed als
Reggefiber ;)

Dit lijkt heel veel op een balletje dat toegespeeld wordt.

Overigens maakt ook Reggefiber geen algemene plannen. Hun plannen in
Amsterdam hebben zich tot nog toe beperkt tot de wijken met veel nieuwe
woningen (= eigenaren en hogere huurklasse).

Groet / Cees